Onze laatste productie Oliver! ligt nog vers in het geheugen, maar achter de schermen zijn we al volop bezig met de voorbereidingen voor onze nieuwe productie The Addams Family.

Om onze eigen ‘BOV-familie’ te versterken zijn we op zoek naar nieuw talent!

Kom auditie doen!

Ben jij tussen de 18 en 45 jaar, heb je ervaring, kun je zingen, dansen en spelen en wil je lid worden van een actieve vereniging? Meld je dan aan!

Iedereen is welkom, maar gezien de huidige samenstelling van de groep kijken we vooral uit naar de aanmelding van mannelijk talent. Daarnaast willen we benadrukken dat je auditie doet voor de BOV – niet specifiek voor de nieuwe productie. We verwachten dat auditanten de intentie hebben om zich voor meerdere producties aan de BOV te verbinden.

We repeteren vanaf september elke maandag (m.u.v. de schoolvakanties) van 20:00 tot 22:30 en op woensdag op aanvraag.

De audities worden gehouden op:

Zaterdag 4 juni

Locatie:
Facilitair Bedrijf
Blokstallen 3, Bergen op Zoom

De tijdsplanning is afhankelijk van het aantal aanmeldingen en wordt op een later moment met de aanmelders gecommuniceerd.

Je kunt je aanmelden door vóór 28 mei een e-mail te sturen naar Ilse Mertens via ilse@stichtingbov.nl. Na je aanmelding sturen we je aanvullende informatie toe.

Voorbereiding

Een goede voorbereiding is het halve werk – of misschien wel een halve auditie! Daarom vragen we je in ieder geval om één musicalnummer naar keuze in het Nederlands op basis van jouw stemsoort voor te bereiden. Aanvullende informatie over de voorbereiding en muzikale begeleiding tijdens de zangauditie sturen we je na aanmelding toe.

Mocht je nog vragen hebben over de auditie, dan kun je die stellen via info@stichtingbov.nl