Steun de BOV

Ondanks dat we kunnen bouwen en vertrouwen op een betrokken achterban, is financiële ondersteuning in de vorm van sponsoring ook voor ons onmisbaar. Daarom komen we graag in contact met (nieuwe) sponsoren die zich willen verbinden aan de BOV, zodat wij producties kunnen blijven maken op het niveau dat het publiek van ons gewend is. Daarvoor bieden we mogelijkheden voor bedrijven en particulieren:

Voor bedrijven
Verder naar beneden op deze pagina vindt u de Sponsorpakketten 2023 – 2024 voor bedrijven.

Voor particulieren
Als particulier kunt u voor €25,00 per jaar Vriend van de BOV worden. Als Vriend heeft u diverse voordelen en voorrechten. Onze ‘vriendenclub’ telt zo’n 100 vrienden. Daarnaast bieden we ook de mogelijkheid om Donateur te worden. Meer informatie vindt u verder naar beneden, onder Sponsorpakketten 2023 – 2024.

Over Stichting BOV

Stichting BOV, ooit begonnen als operettevereniging, is zeker bij het jongere publiek inmiddels vooral bekend vanwege de grote musicalproductie die wij jaarlijks ten tonele brengen. Na het succes van de komische Broadway-productie The Addams Family, brengen we in 2024 een echte musicalklassieker naar theater De Maagd: Evita. Een iconische productie die past bij een bijzonder jaar: in 2024 bestaat de BOV namelijk 70 jaar!

Wat we nu kennen als Stichting BOV – in de volksmond ‘de BOV’ genoemd – werd op 8 februari 1954 officieel opgericht als Stichting B.O.V. – als afkorting van Bergen op Zoomse Operette Vereniging. Zo’n twintig jaar geleden hebben we de overstap naar musicalproducties gemaakt. Voor onze producties Petticoat (2016), The Wiz (2017), The Producers (2018) en AIDA (2019) hebben we de prestigieuze Amateur Musical Award voor ‘Beste Musical’ in ontvangst mogen nemen. Jaarlijks spelen we zeven voorstellingen en laten we in theater De Maagd in Bergen op Zoom zo’n vierduizend bezoekers genieten van musicaltheater op het hoogste amateurniveau.

Achter de schermen kunnen we rekenen op de betrokkenheid van tientallen vaste crewleden en een even grote ‘flexibele schil’ van betrokken vrijwilligers. Dit stelt ons ondermeer in staat om voor elke productie het decor en het merendeel van de kostuums in eigen beheer te produceren. Vele handen, toewijding en ‘hart voor de BOV’ maken het mede mogelijk om elk jaar weer een overtuigende productie op de planken te brengen.

Download de Sponsorpakketten 2023 – 2024 als PDF of bekijk zie hieronder:

Sponsorpakketten 2023 – 2024

€ 100,00 (Donateur)
✓ (Bedrijf)naamsvermelding in programmaboekje o.v.v. Donateur

€ 150,00 en hoger (Donateur plus)
✓ (Bedrijf)naamsvermelding in programmaboekje en op BOV website o.v.v. Donateur
✓1 vrijkaart

€300,00 en hoger (Bronzen sponsor)
✓ Bedrijfslogo in programmaboekje en op BOV website met link naar uw eigen website
✓ Vertoning bedrijfslogo voor aanvang voorstelling in foyer theater De Maagd o.v.v. Bronzen sponsor
✓ 2 vrijkaarten

€600,00 en hoger (Zilveren sponsor)
✓ Vertoning bedrijfslogo voor aanvang voorstelling in foyer theater De Maagd o.v.v. Zilveren sponsor
✓ 4 vrijkaarten

€ 750,00 en hoger (Gouden sponsor)
✓ Vertoning bedrijfslogo voor aanvang voorstelling in foyer theater De Maagd o.v.v. Gouden sponsor
✓ 6 vrijkaarten
✓ Voor elke € 250,00 boven € 750,00 2 vrijkaarten extra

€1.500,- en hoger (Diamanten sponsor)
✓ Bedrijfslogo op poster, flyer, homepage BOV website met link naar uw eigen website en in programmaboekje o.v.v. Diamanten sponsor
✓ Vertoning bedrijfslogo voor aanvang voorstelling in foyer theater De Maagd o.v.v. Diamanten sponsor
✓ Pauze-arrangement in het theater
✓ Gratis het boek ‘Zo is het gekomen’ over 70 jaar BOV
✓ 12 vrijkaarten (voor elke € 250,00 boven €1500,00 2 vrijkaarten extra)

€ 3.500,- en hoger (Hoofdsponsor)
✓ Bedrijfslogo op poster, flyer, social media, homepage BOV website met link naar uw eigen website en in programmaboekje o.v.v. Hoofdsponsor
✓ Exclusieve vertoning bedrijfslogo vóór aanvang voorstelling in foyer theater De Maagd o.v.v. Hoofdsponsor
✓ Promo-corner in de foyer van theater De Maagd
✓ Pauze-arrangement in het theater
✓ 8 vrijkaarten (voor elke €250,00 boven € 3500,00 2 vrijkaart extra)
✓ Gratis het boek ‘Zo is het gekomen’ over 70 jaar BOV
✓ Branche-exclusiviteit is bespreekbaar

Interesse of behoefte aan meer informatie? Neem contact met ons op via het contactformulier.

BOV-wijn

Wat is er nou lekkerder dan iets goeds doen? Iets goed doen én iets lekkers drinken of weggeven, natuurlijk! Ook dit jaar verkopen we weer BOV-wijn via onze webwinkel. Geheel in het thema van ‘Evita’ verkopen we de rode wijn ‘Evino Tinto‘ en de rosé ‘Evino Rosa‘. De voorraad is beperkt, dus wees er snel bij.

Bestel online via SponsorKliks

Wanneer je iets online koopt, een vakantie boekt of een (zorg)verzekering afsluit, kan het goed zijn dat je de BOV kunt helpen via SponsorKliks.

Hoe werkt het?

Of download de handige plugin voor Google Chrome: https://chrome.google.com/webstore/detail/sponsorkliks/ibddmcijlhljfdinapegnidiodopoadi
Dan word je er automatisch aan herinnerd wanneer je de BOV kunt steunen.

Word Vriend Van

Word een Vriend Van de BOV en profiteer ieder jaar van vele extra’s, waaronder korting op de voorstelling!