2025 – Pippin

Pippin vertelt het fictieve coming of age verhaal van de gelijknamige zoon van Karel de Grote. Pippin is ontevreden met zijn leven en probeert op verschillende vlakken de gewenste voldoening te vinden – maar tevergeefs. Geleid en verteld door een intrigerende verteller en mysterieuze groep spelers is de reis van Pippin een spektakel van grootse verhalen, humor, illusie en werkelijkheid. Kiest Pippin uiteindelijk voor een eenvoudig en vredig leven of valt hij voor de verleiding van magie en show? Pippin is een dynamische raamvertelling, omlijst met de tijdloze muziek van Wicked-componist Stephen Schwartz.

De musical is gebaseerd op het gelijknamige boek van Roger O. Hirson en ging in 1972 in première op Broadway. De originele uitvoering werd geregisseerd door de Amerikaanse danser, choreograaf en regisseur Bob Fosse, die een paar jaar later de hitmusical Chicago zou maken. In 2016 was Pippin – met Amerikaanse cast – in Nederland te zien in Koninklijk Theater Carré.

Stichting BOV presenteert de musical

“Pippin”

van 4 t/m 13 april 2025

in Theater De Maagd, Bergen op Zoom

Speeldata & locatie

Vrijdag 4 april (Première) 20:00 uur

Zaterdag 5 april 20:00 uur

Woensdag 9 april 20:00 uur

Donderdag 10 april 20:00 uur

Vrijdag 11 april 20:00 uur

Zaterdag 12 april 20:00 uur

Zondag 13 april (Matinée) 14:00 uur

Als eerste toegang tot de kaartverkoop? Word Vriend Van de BOV en ontvang tevens € 2,- korting op twee 1e-rang kaarten!

Theater De Maagd

Grote Markt 32 4611 NT Bergen op Zoom