“Hé kom er maar bij…”

Lief publiek, wat waren jullie welkom en wat hadden we onze voorstelling Oliver! graag aan jullie laten zien de komende weken. De kleding was al af en aan het prachtige decor werd de laatste hand gelegd. De kinderen stonden te trappelen om jullie harten te veroveren en na honderden uren repeteren waren we vastberaden jullie een prachtige avond/middag te bezorgen.

Maar helaas, alle voorstellingen van Oliver! (van 27 maart t/m 5 april) kunnen niet doorgaan vanwege de aangescherpte maatregelen met betrekking tot het coronavirus. Erg jammer, maar de maatregelen zijn begrijpelijk.

We zijn druk bezig om Oliver! later dit jaar alsnog ten tonele te brengen en houden jullie hiervan op de hoogte via onze website en sociale media. We vragen je dan ook geduldig deze berichtgeving af te wachten als je al kaartjes voor onze voorstelling had.

Tot slot: onze Tafels-vol-Taart-actie loopt door, maar op een andere manier vanwege de aangescherpte maatregelen. Je kunt de lekkernijen bestellen via het bestelformulier op deze website: https://www.stichtingbov.nl/tafels-vol-taart/

Houd onze sociale media en website in de gaten voor het laatste nieuws!