Op zaterdag 12 januari 2019 is het zo ver! Zoals eerder aangekondigd komt René van Kooten (zeer bekend zanger en musical artiest) naar Bergen op Zoom om daar een inspirerende Masterclass te geven. ‘s Avonds speelt hij de sterren van de hemel in de musical Evita en ‘s middags wil hij met ons musicalliefhebbers aan de slag… HOE GAAF!

Tijdens deze Masterclass-middag is er ruimte voor 8 gelukkigen die individueel (maar uiteraard wel in aanwezigheid van andere geïnteresseerden ;)) met René gaan werken. Overige deelnemers mogen aanwezig zijn tijdens deze sessies, wat uiteraard net zo leerzaam kan zijn. Bovendien is er ruimte voor het stellen van vragen en vooruit… ook voor het maken van een leuke foto…of 2… Het belooft een gezellige, inspirerende en leerzame middag te worden!

Ben je 18 jaar of ouder en wil je hierbij zijn? Schrijf je dan uiterlijk 8 december in via masterclass@stichtingbov.nl en geef aan of je in aanmerking zou willen komen voor een individuele Masterclass of dat je je liever laat inspireren als toeschouwer. Mochten de aanmeldingen de pan uitrijzen, dan wordt via loting bepaald wie definitief wordt geplaatst. Uiteraard brengen wij iedereen hier snel van op de hoogte!

wanneer:   zaterdag 12 januari
waar:          Facilitair Bedrijf Bergen op Zoom
tijdstip:      12.00-16.00
kosten:       €62,50 voor de Masterclass inclusief individuele sessie, €25,- voor de overige deelnemers