Audities op 29 juni

Nog maar kort geleden beleefden we de laatste voorstelling van AIDA. Met een fraaie matinee sloten we ons seizoen af. Inmiddels zijn we weer begonnen met de voorbereidingen voor een nieuwe productie. Welke dat wordt houden we nog even geheim. Wat we wel graag bekend maken is, dat de BOV nieuw talent zoekt. Heb jij interesse? Doe auditie!

Meld je aan

Ben jij tussen de 18 en 45 jaar, heb jij ervaring, kun je zingen, dansen en spelen en wil je lid worden van een actieve vereniging? Kom auditie doen! We dagen met name mannelijke talenten uit om auditie te doen.

De audities worden gehouden op:

zaterdag 29 juni vanaf 10.00 uur
Facilitair Bedrijf,
De Blokstallen 3
4611 WB Bergen op Zoom

Aanmelden kan vóór 15 juni aanstaande door een e-mail te sturen aan ilse@stichtingbov.nl. Vervolgens krijg je nadere informatie toegestuurd.

Nieuwe titel

Zoals gezegd, de nieuwe titel houden we nog even geheim maar volg de (social) media want binnenkort onthullen we onze productie voor het komende seizoen.

Voorbereiding

Een goede voorbereiding is het halve werk of misschien wel een halve auditie. Daarom wordt je gevraagd 1 muzikaal nummer op basis van jouw stemsoort en een spelscène voor te bereiden die we je vooraf toesturen. Tijdens de auditie krijg je een choreografie aangeleerd.