Het is nog ongeveer zeven weken tot de première op 27 maart en er wordt achter de schermen op alle fronten gewerkt om van Oliver! weer een schitterende musical te maken. De volwassen cast en kindercast repeteren nu iedere maandagavond samen, de eerste kostuums zijn gepast, onze rekwisiteurs verzamelen de laatste spullen en de decorploeg is volop aan het bouwen. De eerste decorstukken staan al in de verf!

In oktober vorig jaar is de kaartverkoop gestart en meteen was het duidelijk dat het harder gaat dan andere jaren. Inmiddels zijn bijna alle kaarten voor de musical Oliver! al verkocht! Voor sommige voorstellingen zijn er zelfs nog minder dan 10 kaarten te krijgen. Wacht dus niet langer en reserveer vandaag nog jouw kaarten, voordat we volledig uitverkocht zijn:

Klik op de link naar de kindercast om te zien wie er in spelen.

Vrijdag 27 maart Feestelijke première
UITVERKOCHT!

Zaterdag 28 maart Première

Woensdag 1 april

Donderdag 2 april

Vrijdag 3 april

Zaterdag 4 april
UITVERKOCHT!

Zondag 5 april Matinée
14:00 uur
De laatste kaarten!

Vanaf €14,25 per stuk (3e rang)

Volgend jaar als eerste op de hoogte?

Vrienden Van de BOV genieten een aantal voordelen en één daarvan is: een week eerder toegang tot de kaartverkoop. Daar bovenop krijg je ook nog eens € 2,- korting op twee eerste rang kaarten. Wil je er dus volgend jaar als eerste bij zijn en de beste plaatsen reserveren? Word dan nu al Vriend Van de BOV! Bekijk alle voordelen en het inschrijfformulier hier: https://www.stichtingbov.nl/vrienden-van/