Maar liefst zes producties heeft Diemer vanaf 2013 voor Stichting BOV geregisseerd, t.w. De 3 Musketiers, Ciske de Rat, Petticoat, The Wiz, De Producers en Aïda.  Met de laatste vier behaalden we tijdens de Amateur Musical Awards de Award voor Beste Amateur Musical en daar bovenop de Award voor Beste vormgeving en toneelbeeld voor De Producers en Aida!!

Met zijn laatste productie Oliver! stonden we in 2020 helemaal klaar om Theater De Maagd in te gaan, toen amper twee weken voor de première Corona ons meetrok in een lockdown.

Het gehele Oliver-concept van Diemer m.b.t. decor, rekwisieten, kleding t.b.v. toneelbeeld en vormgeving, ís klaar en stáát klaar om op te bouwen, en Oliver! in 2022 tot uitvoering te brengen.

We kijken met veel plezier terug naar Diemers gedrevenheid en professionaliteit. Het was een mooie en leerzame tijd, dank je wel daarvoor Diemer!!! We wensen je veel succes met je nieuwe uitdagingen!