Nog ruim vier weken voordat AIDA in première gaat in Theater de Maagd in Bergen op Zoom. De kaartverkoop gaat hard bij alle voorstellingen, maar ook voor de première op 5 april zijn nog enkele plaatsen beschikbaar! (36 op het moment van schrijven) Waarom moet jij nu als een razende naar de website van De Maagd om die laatste tickets te bemachtigen? Dat zullen we je eens haarfijn uitleggen…:)

1. Het is de ultieme gelegenheid om je mooiste kleren aan te trekken

De dresscode voor de première is ‘feestelijk’. Dat vult natuurlijk iedereen anders in, maar laat je er niet van weerhouden om die galajurk of smoking weer eens uit de kast te halen. Liever wat eenvoudiger? Ook een mooi jurkje of nette blouse en broek kunnen natuurlijk gewoon.

Uit: ‘Petticoat’, foto: Albert-Jan Verhees

2. Paradeer over de rode loper als een echte BN-er

Een feestelijke première is natuurlijk niets zonder een rode loper. Zo word je ontvangen als een echte BN-er!

Foto: Sonn BoZinBeeld.nl

3. Je wordt door een professionele fotograaf op de foto gezet, met je date / familie / vrienden / mede-theaterbezoeker(s)

Aan het eind van de rode loper staat onze fotograaf klaar om jou en je gevolg te vereeuwigen.
Bekijk de rode-loper foto’s van vorig jaar in ons Facebook-album

Foto: Sonn BoZinBeeld.nl

4. Ben je, samen met de andere 621 bezoekers, de eerste die de show heeft gezien

Het is misschien een open deur, maar je bent wel één van de eerste die er over mee kan praten!

Foto: Sonn BoZinBeeld.nl

5. Je bent aanwezig tijdens het inmiddels beruchte “Trapmoment”

Cast, crew en orkest komen na de voorstelling voldaan en vol adrenaline de trap af gelopen in de foyer. Een kippenvel-momentje voor zowel spelers als publiek!

Foto: Dick Vermaas

6. Er is een afterparty mèt DJ

Na de voorstelling worden alle spelers / medewerkers en het publiek getrakteerd op een een vette afterparty mèt DJ.

Foto: Albert-Jan Verhees

7. Je bent bij de overhandiging van de Amateur Musical Awards aan Theater de Maagd

Afgelopen 10 december wonnen we voor de 3e keer op rij de Amateur Musical Award voor Beste Musical. Net als de andere twee komt deze aan de muur te hangen in ons ‘thuishonk’ De Maagd. Na de première wordt deze award èn die voor Beste Vormgeving / Toneelbeeld officieel overhandigd aan directeur Cees Meijer.

Foto: Dick Vermaas

Overtuigd?

Dáárom dus! En mocht je op 5 april verhinderd zijn, ook voor de andere voorstellingen zijn nog kaarten beschikbaar. Wil je een mooie plek op de eerste rang of ben je met een groep? Grootste kans van slagen bij de voorstellingen van woensdag 10 april of zondagmiddag 14 april (de allerlaatste, ook heel bijzonder natuurlijk!).

Bestel je kaarten voor de première of een andere voorstelling:

Klik op de knop achter de datum om direct naar de kaartverkoop te gaan.

Vrijdag 5 april De laatste kaarten! 20:00 uur
Zaterdag 6 april De laatste kaarten! 20:00 uur
Woensdag 10 april UITVERKOCHT 20:00 uur
Donderdag 11 april < 60 kaarten! 20:00 uur
Vrijdag 12 april < 50 kaarten! 20:00 uur
Zaterdag 13 april < 50 kaarten! 20:00 uur
Zondag 14 april < 50 kaarten! 14:00 uur
Vanaf €14,25 per stuk (3e rang) Wordt Vriend Van de BOV en ontvang € 2,- korting op twee 1e-rang kaarten!